sol, klackskor och en vitblommig tubklänning

Har inte nästan inte uppdaterat någonting dem senaste veckorna, jag vet inte vad jag ska skriva längre. Har tappat motivationen helt och hållet. Har just nu lov och ligger i soffan hemma hos john och kollar när tobbe spelar GH. Ni har väl inte missat att jag spelar expert på bas nu :)
Det är väl konstigt att det ska vara kallt så länge på året? Varför kan det inte vara skinande sol och 30 grader alla dem dagarna som det istället är grått, snö och regn? Varje dag går jag och hoppas på att John ska säga att jag ska packa väskan för att vi ska åka till något varmt ställe. Om jag skulle få packa ner 5 saker skulle det nog vara:

Klänning
Klackskor
Bikini
Pengar
Gladiatorsandaler

Jag gissar på att John skulle packa ner:

Sin 42 tum platttv
Guitar hero
Hårfix
Sina finaste Lacost shorts
svarta respektiva vita ed hardy linne

Du som har en lika fåfäng pojkvän som mig, hör gärna av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0