090128

Sitter i skolan, det är ganska lugnt idag. Vi planerar inför morgondagen då vi ska ut på stan och kolla hur olika säljare och se hur dem beter sig mot olika kunder. Det sak bli intressant att se om det är någon skillnad om man har fina kläder, mjukiskläder osv. Jag tror helt klart att säljarna beter sig annorlunda mot människor med olika utseenden. Jag är säker på att jag själv skulle ha agerat annorlunda i en situation där en "luffare" vill köpa en kamera, än om en man med slips och kavaj kommer in. Kanske låter fördomsfullt, men det är ju bara att acceptera. Sånt är livet!

Snart kommer mitt första h&m paket, jag lovar att visa er så fort dem har anlänt (:

Kommentarer
Postat av: Moa

Pax för att vara luffaren ;)

2009-01-28 @ 11:45:23
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0