allt går, bara man vill

Många frågar mig hur vi får vårt förhållande att funka. Även fast vi bor så långt ifrån varandra. Jag har egentligen inget svar på det, allt jag vet är att vi älskar varandra. Och det är allt som betyder någonting i grund och botten. I början var det jobbigt just för att jag visste att han var så långt borta. Nu tror jag att det kan vara till vår fördel. Jag tror att vårat förhållande blir mycket starkare av det här, och framför allt: tilliten. Man måste lita på varandra, annars är det inget förhållande att kämpa för.


Jag är säker på John är min pojkvän och att han är den underbaraste människa jag någonsin har träffat. Jag är glad för varje minut jag får dela med honom!


Kommentarer
Postat av: Sofia - ung blivande brud

Vart bor du och var bor han ? =)

2009-01-22 @ 21:10:51
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0