hej dåligt med uppdatering!

Har varken hunnit eller orkat uppdatera tidigare .. Jag har, varit sjuk hemma, städat, dushat, hämtat ut kläderna som jag har beställt och ätit några revbensspjäll. Det var rätt mycket kläder som skulle skickas tillbaka faktiskt. Och det tror jag att "NÅGON" kommer blir nöjd över .. Jag har precis målat mina naglar lila, och försöker få tag på Frida. Men hon sitter väl på lektion .. HOPPAS JAG! Jag har nämligen köpt en svart klänning åt henne, och en lila likadan åt mig .. Men jag ska skciak tillbaka den lila, dels för att den svarta är snyggare. OCH för att jag tycker att det är onödigt att vi ska ha dubletter av allting ( som vi redan har )! Hon kommer förmodligen bli så ledsen att hon börjar gråta.. Men då tar jag bara fram gråtskålen ..
Och ni har väl inte glömt? Ikväll kommer min john! :)


   


Kommentarer
Postat av: Moa

puss på dig med <3 hur blev kläderna?

2009-01-30 @ 14:06:55
URL: http://moawenchert.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig blogg (:

2009-01-31 @ 17:19:47
Postat av: MOA

Hejsan. Mitt namn är Moa och jag är fjorton år, jag skriver om mitt liv som fjorton åring, om min vardag som består av skola, träning, teater, handboll, skolans nedläggning mm.



Jag skriver också mycket om musik, filmer och böcker. Jag älskar bandet Simple Plan och tvserierna Desperate Housewifes, One tree hill och Andra Avenyn.



Skulle verkligen uppskatta om du ville följa mitt liv genom att läsa min blogg (;

Ha en bra kväll! Bye

2009-01-31 @ 23:19:09
URL: http://thereandthen.blogg.se/
Postat av: anna jonutis

va snygga vi är så fyfan!

2009-02-03 @ 11:19:41
URL: http://annajonutis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0