kass teckning!

Jag blir lite frustrerad, Johns mottagning funkar fortfarande inte. Klockan är över nio och jag kan inte prata med min prins. Det var samma igår jag låg och väntade i flera timmar på att han skulle ringa, men icke. Och inte kan jag ringa han nu heller. Jag som har en så viktig sak att berätta. Min mamma berättade en ganska sjuk sak som hände hos oss på julafton. Jag fick veta en viss del. Men att detta skulle inträffa kunde jag inte ens gissa i min vildaste fantasi. Känns lite fel att skriva om det på bloggen, men senare kanske jag bestämmer mig för att berätta. "Den som lever får se"
Jag måste ringa Frida med det samma och berätta!

Jag har glömt att berätta att jag har sovmorgon imorrn, ska inte träffa tjejerna på stan förens halv elva imorgon. Puss på det!

Kommentarer
Postat av: bindan

DU MÅSTE BERÄTTA FÖR MIG IMORN :D

2009-01-28 @ 22:26:44
Postat av: killen

babe, det där va minst sagt sjukt. Kalla kårar alltså. Vi ses snart /din John

2009-01-28 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0