mysdag

Hej!

Idag har jag och John mest sovit hela dagen, väldigt uppskattat från min sida! Jag måste komma in i mina vanliga sömnrutiner snart, eftersom att de tidiga skolmornarna inte alls är långt borta. När vi vaknade var ingen speciellt sugen på att laga någon stormiddag så vi svängde förbi affären och köpte en färdig kyckling. Så till middag blev det kyckling, pommes frites, vitlöksbröd och sås. Faktiskt ganska gott! Nu ligger vi i soffan och kollar på sista Sagan Om Ringen filmen. Och efter det gissar jag på sängen. Imorgon åker John hem till sina föräldrar och på söndag åker han tillbaka till Stockholm, jag längtar inte!


Nu ska jag lägga mig och pussa till mig en massage.

Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0