så lycklig!

Kunde knappt tro mina ögon. När jag kom hem hade pappa köpt världens snyggaste skor med världens högsta klack och platå. Om jag blev lycklig, pappa vet allt hur jag blir glad (:
Ni får se mina godingar imorgon.
Frida har börjat utnyttjat mig nu också!
Frida: Vaknar din pappa lätt Cicci?
Jag: Varför undrar du?
Frida: Jag måste sova oss dig ikväll, jag ska till Dennis. Och hon blir så arg om jag kommer hem sent. Så jag kommer inatt!
Jag: okej, utnyttjar'N
Frida:
Men du vet ju att jag älskar dig 1000 gånger mer!
Jag: men jag veeeeeeet!
Sen så snubblade jag såklart!

Japp, hon är mig allt en sann vän! <3

Kommentarer
Postat av: frida

haha, DU är en sann vän som sitter uppe och väntar på mig hela nätterna (:

2009-01-21 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0