come and hold my hand

jag vet att det finns mycket saker man inte ska skriva på en blogg, men min blogg är min dagbok. Där jag skriver mina tankar. Ibland tvivlar jag starkt på att det finns en gud. Som jag gissar att så många andra också har tvivlat på. "allt har en mening" känns för mig som en meningslös mening av tomma och betydelselösa ord. Men vem vet vad som väntar bakom hörnet? Jag har sagt det förr och jag säger det igen, om man bara kunde få bläddra till nästa kapitel, tjuvsika lite, och sedan se om det är värt att vänta, och hoppas.

När man tror att tårarna är slut, att man inte ska gråta mer. Vänds allt upp och ner igen. När någonting man har haft i över ett år sakta avtar och plötsligt försvinner spårlöst undrar man om de någonsin kommer att ta slut. Förmodligen inte. Ett år av trygghet och kärlek försvinner.

du vet vad jag har sagt, till stjärnorna och tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg!

2009-05-13 @ 07:13:32
URL: http://cazzzi.blogg.se/
Postat av: /c.

men ciccilotta :(

<3!

2009-05-13 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0