ENGLAND I SOMMAR

hej alla gulleponkar!
har haft så mycket att plugga så jag har inte riktigt haft tid,  men snart är det sommarlov! har ni något planerat? :) Jag ska åka till england! jag känner mig som jordens lyckligaste tjej! ska och hälsa på några "bekanta" jag kommer inte ens ihåg namnen, men terry (eller jerry) ville iallfall att vi skulle komma och hälsa på dem i Cambridge. Jag har aldrig varit där så det ska bli jätteroligt! John har bertättat om någon varuhus som man kan åka frittfall i. Jag som älskar shopping, OCH karuseller, det kan ju bara bli bra! :) Är det någon som har några bra tips, shopping upplevelser eller något annat som ni kan dela med er av. Skulle bli väldigt glad!


jag är så glad, tralalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0