mår som man förtjänar

Hade en jättetrevlig kväll igår. Började med biomys med Frida, äntligen midsommar. Den var helt okej, om man bortser från de allt förmånga intrigerna. Efter bio blev det en snabb kaffe med Christoffer, sen åkte vi på fest hos Axel. Det var jättekul att träffa alla gamla rävar igen. Vid två körde Erik in mig till John och co. Och därifrån hem till Johns föräldrar. Jag överdriver inte när jag säger att jag trodde att jag skulle dö, mådde så fruktansvärt dålogt där ett tag! Några spyor och sparkningar på Tobbe så la jag mig och sov.

Fattar inte varför jag åkte två timmar hemifrån för att få sova med mannen. Ångrade mig hårt imorse. Så nu ska jag vila upp mig med lite ensam mamma söker.



     precis innan jag hade min nära-döden upplevelse

Kommentarer
Postat av: frida

JÄVLAR VILKEN FIN BILD JAG TOG ;)

2009-10-27 @ 10:43:00
URL: http://fridahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0