det går bra nu!

Har kommit igång efter lovet nu igen.. Och jag känner mig redo för det här läsåret, och ska verkligen ge 110%.
Går veckan ut i skolan,sen åker jag upp till Sälen i två veckor och gör min praktik där, samtidigt som jag ska bli grym på att åka bräda. När jag har varit där två veckor åker jag hem och packar om för att sedan åka till mannen i Stockholm i tre veckor, där jag förhoppningsvis ska praktisera på Cervera. Så jag ser verkligen fram emot dem här fem veckorna. Och imorgon ska jag på en arbetsintervju, så det är full rulle nu. Nu ska jag fortsätta att plugga och sen ska jag ta mig en skönhetssömn.

kärlek från cc

Kommentarer
Postat av: ANNA

Lycka till!

2010-01-14 @ 22:04:16
URL: http://tjabbaluro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0