nytt år, nya möjligheter!

2010

Nu är jag tillbaka, förhoppningsvis mer inspirerad än förra året. hur har er jul och nyår varit? Jag har spenderat lovet med mina nära och kära. Precis som jag vill ha det! Jag hoppas få energi att fortsätta driva min smyckestillverkning, samtidigt som skolan ska skötas, jobb ska sökas, åka på praktik i sälen och samtidigt ha tid för mig själv. Men jag är känd för att ha mycket energi, och nu är det bara att gå all in, tills sommarlovet kommer. För att sedan ladda batterierna för ännu en ny termin. Vilka köttmaskiner vi egentligen är.

.. och så måste jag säga att jag har köpt en snowboard!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gud va söt :)

2010-01-10 @ 22:14:42
URL: http://cornejleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0