sälen nästa

Var på arbetsintervju igår, och jag fick jobbet. Så det känns kul att veta att jag har det att komma hem till efter praktiken. Min bror ringde igår, och vi bestämde att jag åker upp till Sälen på söndag, på mammis fördelsedag! Så imorgon ska jag gå och köpa biljett, och så måste jag verkligen börja planera vad jag ska ta med mig, samt packa. Ska bli så roligt att åka dit. inte bara för att åka snowboard, utan för att ha kvalitetstid med min bror. Det var nog tre-fyra år sedan vi umgicks mer än några dagar, först flyttande han till Afrika, och sen direkt till Oslo. Så jag får ta vara på tiden nu när han är i Sverige!

Nu ska jag ringa till prinsen, som jag förövrigt saknar ihjäl mig efter. Och vi kommer inte ses förens två-tre veckor.. Men jag terrar han alltid med timlånga samtal och hundratals sms per dag :)

Och så måste jag berätta om Miss-Tracy, en av farfars hästar har börjat tävla på dem större banorna, så hon har sprungit in 75.000 kr på tre veckor. pluttttisen.

 

Kommentarer
Postat av: eemmayouknow

fin blogg du :)

2010-01-15 @ 00:20:23
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej jag säljer snygga jet set liknande klockor för 100 kr i min blogg :) kolla gärna in

Ha en trevlig dag

Kram från www.rosachica.blogg.se

2010-01-15 @ 15:01:32
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0